Tuesday, September 21, 2010

aku ader blog??

haha...rajin ke aku nak tulis2 blog ni??huhu...tp bgus gak kalu ader blog...at least ader tmpat aku nk lepas geram, nak buang mase, n tmpt kutuk2 orang...haha...ish2 silap niat lak...hehe


arap2 rajin la aku update blog ni...jgn bsawang udah la...huhu...tp aku kena blajar dulu la...bukan pandai pun nk wat blog lawa2...sape nak ajar angkat tgn pliz...hehe


eh dah la...wat pe tulis byk2 mula2 ni...baik aku g blajar nk melawakan blog dulu...ok la chow dulu...btw "Green is Love" tu aku pakai hentam je...haha....xpandai la aku nk cari name y ok...huhu...n yang pasti green adalah wane yang PALING CUN lam dunia ni...=)..tata!!


p/s: selamat membelog semua...(^_^)

2 comments:

  1. hassse!!! haha, patut la mintak url artu...heee, selamat menjadi blogger ye..kite pun blogger underground lagi nih, baru buat jadi public^_^

    oh, btw, merah lagi cantek laaa..haha

    ReplyDelete
  2. haha...ni pun baru je stat nak membelog...huhu
    nati wani ajar2 la ape y ptt..
    pakai hentam je suma tu..
    tulis pun ape y lam kpala...haha
    nOnonOnonOooo....green is the best...hihihi

    ReplyDelete