Tuesday, September 21, 2010

Yeay balik raye…=))) [part 2]

Smp je KL aku pun terus g cari topup…yela maxis dah lame xde kedit…(celcom xle nak guna sbb simcard ilang…hehe)…dah topup aku call abg aku nk bgtau dah smp…nak tau ape ayat ptama aku??huhu..ape lagi, msti la…”PANAS NYE MALAYSIA NI”…huhu…padahal xde la panas sgt…saje nak ngade2…kan baru balik obersea…haha…abg aku pun ape lg…hentam la…hukhuk…

Pastu aku pun pg la surau solat asar n zohor (jamak la)…pastu lepak je la dok situ…nak tgu masuk waktu…tp sbb agak lambat lg aku pun g usha mane tau counter check-in dah bukak ke…seb baik dah bukak…tp agak ramai la y bratur…lepas je check-in aku g mcD nk beli mknan utk iftar…yeay dapat gak beli big mac…lame xmakan tu…huhu…dah siap beli aku pun g dok tepi tmpat masuk ruang mnunggu…yela kena makan dulu baru boley masuk sane…bukak pose smbil borak2 ngn akak kat sbelah...dia nk balik kedah…hehe

Lepas je makan aku masuk n tggu lg…igt ked ah xlame nak masuk kapal…tp ape lg…DELAY LA!!!huhu…xpe la boley aku g solat dulu…siap je solat, dgr announcement y makhluk2 y nak balik ke KB boley masuk kapal dah…Alhamdulillah…xyah tgu lg…hehe…atas kapal aku makan lg…NASI BERIANI…huhu…padahal dah kenyang..tp dah order online kan…tepakse la mkn gak (sape suh ngade order…hehe)…

Dah smp KB aku rase best sgt…walaupun agak panas, tp cam rase kat umah je…yela aku dok sini 18 taun kot…hehe…pastu g amek beg cepat2 n kuar…mujur abg aku dah smp awal2…kalu x msti kena tgu lg…haha…n abg aku cam tkejut tgk rambut aku y cam ORANG GILER…haha…mmg la cam org giler….dah dok lam flight shari suntuk kot…huhu…

Aku igt boley la aku balik rehat n jmp parents…rupe2nye abg aku nk bawak aku g PASAR WAKAF CHE YEH…tempat dia niaga clothes from China…(dia g China sdiri utk beli brg2 tu)…best gak g sane…walaupun mmg panas sbb ramai tol org…besa la, kan dah nk raye…hehe…tp y best aku dapat makan stimbot(xtau eja)…hehe…then balik umah…smp tepat kul 4.55am(waktu Malaysia)…lewat kot…huhu…aku pun tgu la umi aku kuar blik utk prepare for sahur…rindu nye umi n abah…kitorg sahur same2…MMG BEST!!!pastu pe lg …lpas solat, mmbuta la keja aku…haha

Ok la dah tlebey panjang citer pjlanan aku balik raye…x temasuk hari2 y bahagia aku time raye lg…nati la aku smbg lg…tata n salam suma…

p/s: esk raye!!!!hai selamat ari raye…huhu
coretan pada: 9/9/10

No comments:

Post a Comment